Luni, 24 martie 2024, Cristian Popescu Piedone, președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), a condus o acțiune de control în zona Herăstrău, cu accent pe unitățile de alimentație publică. În cadrul acestor verificări, au fost incluse și două dintre cele mai cunoscute restaurante ale afaceristului Paul Nicolau, cunoscut ca Pescobar. Acesta a întâmpinat sancțiuni în valoare totală de 30.000 de lei.
Constatările echipei ANPC despre restaurantele lui Pescobar
În urma inspecției, inspectori din cadrul Comisariatului pentru Protecția Consumatorilor Sector 1 (CPC S1) au relevat nereguli ce țin de respectarea normelor legale. Astfel, a fost semnalat faptul că în barul din restaurant lipseau echipamentele de măsurare omologate metrologic, iar informațiile despre alergeni din meniu nu erau afișate. Pe această cale, Cristian Popescu Piedone a aplicat sancțiunea de 30.000 de lei, conform legislației în vigoare.
Reacția lui Paul Nicolau după controlul ANPC
Imediat după verificare, Paul Nicolau a folosit platformele de socializare pentru a împărtăși impresiile sale despre vizita ANPC. Într-un filmuleț pe Instagram, Pescobar a menționat că se simte mândru de rezultatele obținute în locațiile sale și a subliniat aprecierea primită din partea fostului edil.
„Dragilor, astăzi a venit și rândul nostru ca domnul președinte ANPC, domnul Piedone, să ne treacă pragul locațiilor, să controleze locațiile din Herăstrău, atât Taverna Racilor, cât și Pescobar Sushi. Am trecut cu brio, chiar ne-a felicitat. Am luat într-adevăr două sancțiuni, una pentru meteorologie la bar. Valoarea maximă a sancțiunilor, că așa scrie, este de 30.000 de lei, dar dacă o plătești în 15 zile, cum noi cred că deja am plătit-o azi, este 1.500 de lei. Adică pe două locații am plătit 3.000 de lei amenzile”, a declarat Nicolau.
Experiența acumulată și angajamentul pentru calitate
Patronul Tavernei Racilor a discutat despre lecțiile învățate în urma interacțiunilor anterioare cu ANPC, care au condus la închiderea temporară a restaurantelor sale. În acest context, el a menționat renovarea completă a bucătăriilor și angajamentul față de respectarea normelor sanitare.
„În urma experienței ce am avut-o cu fostul președinte, domnul Horia, eu și business-ul meu am avut lucruri doar de învățat. Eu și echipa mea suntem niște profesioniști, suntem în top 3 restaurante din România și eu cred că la porții de mâncare vândute anual suntem pe locul 2 în toată România”, a adăugat el.
Dincolo de sancțiuni, Nicolau a remarcat că munca echipei sale este dedicată excelenței, iar activitățile desfășurate în restaurante sunt menționate cu mândrie, datorită standardelor ridicate. Așa cum a afirmat el: „Așa că blazonul numelui noi îl respectăm și este absolut țiplă și curățenie în toate bucătăriile pe care eu le-am renovat de la zero acum 2 ani.”
Paul Nicolau a subliniat și importanța respectului în afaceri: „Încă ceva, eu nu mă bucur de rău altuia. Când cineva este închis, eu nu mă bucur. Am învățat să fiu profesionist și am fost dintotdeauna.”
În final, afaceristul i-a mulțumit lui Piedone pentru vizită și le-a urat succes tuturor colegilor din branșă, evidențiind importanța colaborării și a respectului în industrie.
Nu uita să distribui acest articol și prietenilor tăi!
Disclaimer: Euro-Media.ro este un site independent, fără afiliere politică, care nu susține niciun partid sau ideologie politică.